Monday, June 16, 2008

TERHALALNYA kandang BABI & TERHARAMNYA ISLAM HADHARI

Dengan rasa ANGKUH, BONGKAK DAN SOMBONGNYA Exco Agama Selangor Dr. Hassan Ali telah mengharamkan Islam Hadhari berkuatkuasa serta merta kerana baginya penggunaan Islam Hadhari itu banyak mengelirukan umat Islam di Selangor. Orang-orang MELAYU ISLAM bersorak kerana pengharaman tersebut. Exco ini juga menyokong penuh projek ternakan Sepang International BABI FARM yang bernilai RM100 juta dan sekali lagi orang-orang MELAYU ISLAM menyokong penuh perlaksanaan projek tersebut.

Ketiga-tiga parti yang menganggotai Parti Rakyat begitu yakin kerana kesannya adalah untuk rakyat yang selama ini menyokong penuh perjuangan untuk RAKYAT SELANGOR. Terima kasih Tan Sri Khalid Ibrahim yang telah meluluskan pelaburan dari luar tersebut untuk meningkatkan ekonomi rakyat Selangor. UNTUNGNYA untuk semua rakyat yang memakan daging BABI HALAL tersebut.

Orang-orang MELAYU ISLAM tidak perlu berpindah kerana akan memudaratkan ekonomi mereka, MAKA ambillah peranan yang aktif bagi keuntungan anak cucu akan datang kerana pendapatannya HALAL jika kebersihan lahiriah mengikut standart antarabangsa.

Marilah PEMIMPIN-PEMIMPIN besar Parti Rakyat Selangor kita berikan yang terbaik untuk generasi akan datang supaya mereka TIDAK mengenal yang mana asal usul mereka, HALAL & HARAM hanya perjuangan sementara untuk menjual, menggadai dan apa saja demi mendapatkan kuasa memerintah Selangor dan Malaysia. SYABAS RAKYAT SELANGOR DAN MALAYSIA.

2 comments:

Hebatnyer Melayu said...

salam...

ini lah akhir zaman dimana ahli agama menghalalkan yang haram demi kepentingan politik mereka.

Unknown said...

Dato’ Nik Azizi and the Pakatan Rakyat Government should read in the Berita Harian today in the "Berita Dunia" where the people in Britain are complaining on the smell emanating from the pig farms in Germany reaching as far as Britain and the British Police gets as much as 1,000 complaints a day on the harrowing smell from the pig farms in Germany. Buckingham Palace is also suffering from the smell.

BACA NI!!!. org PR JGN JD BODOH!!